15/11 - äppelpäppel

Sitter hemma just nu och har trååååååååååkigt, inge kul att va hemma och göra ingentiiiiiiiiiiiiiing! Nej men skolan var chill, hade ett 3-timmar långt möte idag, eller det blev 2 timmar för mig eftersom jag kom lite sent.. Men det var skitchill, hade skönaste gruppen och hade faktiskt kul! Det slutade iaf att jag och Ellinor ska va i någon 6a och prata om mobbning, wihoo!!......... -.- Nej, men sen efter skolan så drog jag och Olivia till mig och laga mat och sen åkte vi in till öppet hus på fyrisskolan, kan säga att jag aldrig har sett större skola i hela mitt liv! Eller det kanske jag har men inte i uppsala tror jag, och dessutom har de inga inriktningar jag vill gå.. Mitt första hands val kommer va John Bauer: Sam - Idrott & Ledarskap! Där tänkte jag gå med Angelica och kanske Sofia, hihihih superkul!!!! Nej, nu ska jag göra nåt kul, typ kolla på gamla sommarbilder, åååhhh saknar sommar, nej men hejdå, puss!♥


nyttig tjej som tar äpple före kakor, braaaavo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0