19/9

Drog hem till Anton efter skolan, har veeeerkligen saknat dig♥ Sen så kom Olivia och vi åkte till mig och ba chilla. Hon drog precis, så nu sitter jag här och oroar mig för träningen ikväll, vilket jag inte borde eftersom jag har spelat med damerna massvis med gånger förr! Men jag behöver som sagt träna lite hårdare inför helgen då det är distriktsuttagning för mig och Sofia, inga förhoppningar.. Sitter just nu och lyssnar på min favoritlåt för tillfället - Ju mer dom spottar! Visst jag är lite efter eftersom alla andra typ har lyssnat sönder den nu, men jag äääälskar den! Ska packa väskan och lite så nu och sen drar jag iväg vid halv 8! Puuuuss ♥
otroligt vacker bild på min snygging! Håret blev super förresten!

Kommentarer
Postat av: du vet vem det är .....

nej usch.. bara det jag ville säga :) hörs hej!

2011-09-19 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0