22/9

Galet rolig dag säger jag bara, hänt massa roliga saker så jag sitter här och garvar fortfarande i efterhand! HAHA! Efter skolan åkte vi på öppet hus på JB och kom hem för inte så länge sen! Imorgon får vi reda på superschool, det börjar bli lite tjatigt nu men jag är så himla nervös!, och på lördag-söndag är det distriktsuttagning. Skräckblandad förtjusning kallas det! Imorgon efter skolan ska jag in till gränby med mamma, behöver uppdatera min garderob en del känner jag, går alltid i samma kläder känns det som! Ska kolla runt lite på nätet efter saker att uppdatera den med, kanske lägger upp någon bild på saker jag hittar. Men nu ska jag försöka hitta på något att göra en kväll som denna, puuss! ♥


geee miiiiiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0