22/9

Klarar inte av det här längre, vill bara åka iväg! Åka bort från allt och bara släppa allt i tankarna, naturligtvis skulle jag helst av allt vilja att ett tiotal människor skulle följa med, men det kan jag tyvärr inte göra.. Men det ska bli riktigt jävla skönt att åka bort, träna, bada, sola, få massage, snorkla, dyka, paddla och alla andra underbara saker det finns att göra där! Naturligtvis så kommer jag tröttna otroligt mycket på speciellt mina småkusiner, men tänk hur otroligt mysigt vi kommer ha det! Åååhhhh, låt det blir Lucia nuuuuuuu! För den 13/12 då smäller det! ♥



Kommentarer
Postat av: Frida

kommer sakna dig näru åker :((( <3

2011-09-23 @ 08:27:38
URL: http://fridapalms.blogg.se/
Postat av: oliviaaa

jag meeeeed :O <3

2011-09-23 @ 20:13:20
Postat av: anton

då måste inte åka du kan ju stanna mycket roligare å du kan ju träna å bada , snorkla , paddla och få massage här :) <3

2011-09-24 @ 16:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0