28/9

Kom hem från skolan för ungefär en timme sen, har haft syslöjd, svenska och spanska idag men slutade ändå så här sent.. Svaret är två timmar långa hål och lååååånga lektioner.. Men dagen har varit ganska kul, förutom på spanskan när jag höll på att dö av hunger, det är då det är tur att man har vänner som får en på bra humör! Nu sitter jag och ska snart plugga inför so-provet imorgon. Men som tur är så är vi lediga på fredagen, då vet jag inte vad jag ska göra, ska bara ha träning på eftermiddagen och kanske till ellinor på kvällen.
Ska som sagt försöka plugga nu, önska mig lycka till?!
Dessutom åker min sötunge till kanarieöarna på tisdag, kommer saaaaaaakna dig snygging♥

Kommentarer
Postat av: oliviaaa

KOMMER SAKNA DIG MEEEEEEED MITT SÖT BARN! <3

2011-09-28 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0