2/9

Dagen var ganska okej, fick reda på vårat nya schema som suuuuuuuuger! Värsta fml-schemat.. Sen har vi lite andra saker som gjorde en irreterad, men det tar vi inte här.. Men jag fick iaf träffa Anton (!!) och sen var jag med honom efter skolan till träningen. Träningen gick väl sådär, fortfarande vääääldigt otränad och ur form totalt! Men det är bara att jobba tillbaka, haha.. Ikväll ska jag kanske till Olivia med Anton, men det blir som det blir.. Imorgon blir det sovmorgon till 9 iaf eftersom det laget vi skulle möta först drog sig ur, tack för det! Nu ska jag fixa mig, sen kommer Antoooooooon! ♥
vill också passa på att säga KRYA PÅ DIG MAMMA! eftersom hon varit sjuk halva veckan. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0