7/9

Oj, oj, oj, här var det ett tag sen man skrev, närmare bestämt 2 dagar.. Men men, i´m back! Hänt en hel del under de här dagarna, och jag vill bara säga att oavsett hur mycket vi bråkar så kommer vi ingen vart, och ska jag vara ärlig gör det mig ingenting just nu. Hur som helst så var dagen otroligt seg, var på sisådär humör i skolan, vilket inte är på grund av något som har hänt utan var bara det ändå! Drog till Olivia efter skolan och fixade kladdkaka och kollade på one tree hill. Myysigt värre! Ikväll blir det hemmakväll med familjen och bara mysa i soffan med en kopp te mot min förskylning. Sedan imorgon så slutar jag nog halv 4 och på kvällen blir det fotbollsträning. Ja, vad ska man skriva nu då? Har aldrig varit riktigt bra på sånt här, men jaja.. Byyyye ♥


asså shiiit, sugen på att shoppa snart! Måste åka in till stan ganska snart och fixa prao och shooooppppaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: kim larsson'

Emma om du inte brydde dig om mig skulle du aldrig ha skrivit om mig på bloggen så det är bara att lägga ner där från första början.

Och det kommer inte bli mer bråk, du valde det här, stå för det. HÖRS EJ.

Vill inte se flera jävla inlägg om mig nu, det räcker, sluta vara barnslig och väx upp. Tänker inte ha några jävla blogg krig heller. Bara lägg ner och sluta bry dig som du själv sa. bryr du dig inte? Nej då så sluta skriv.

HÖRS EJ.

2011-09-07 @ 22:05:28
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: sofia

emmaa... vi ska ju kolla på malmö-gävle imorgon om du glömt de haha :)

2011-09-07 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0