en ny dag idag

Har inte bloggat nåt på hela helgen pga att jag har varit i stugan. Hade mysigt och lite småjobbigt med kusinerna och så, men vi överlevde ändå. Ska lägga upp bilder och svara på frågestunden senare i eftermiddag eftersom jag inte hann igår, drog nämligen upp till Sofia och sen gick jag, Angelica, Tilda, Sofia, Josefine och Frida ut och gick, sen drog Sofia och Frida och vi andra träffade Alexander och Philip, det var fruktansvärt kallt men kul att träffa de eftersom jag inte brukar umgås med de annars, hur som helst så ligger jag i sängen nu och ska väl gå upp snart! Förresten så blev min Facebook och mail "hackad" igår, det byttes lösenord och sånt, så om någon har fått något konstigt mail är det inte jag!


Kommentarer
Postat av: SOFIA

jag drog inte alls det men jaja kul att du inte tänkte på att jag va med!! :)

2012-04-09 @ 20:07:05
Postat av: SOFIA

jag drog inte alls det men jaja kul att du inte tänkte på att jag va med!! :)

2012-04-09 @ 20:07:23
Postat av: SOFIA

jag drog inte alls men jaja kul att du inte märkte att jag va med!!

2012-04-09 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0