hahahhah

Jo jag håller verkligen vad jag lovar, det här med uppdateringen alltså... Hehe.. Men nu ska jag snart sova och imorgon börjar jag dagen med nationella i engelska och sen flyter dagen på, har fotografering med superschool och träning, sen ska jag hem och råplugga litteraturhistoria, det är seriöst det tråkigaste någonsin!
Idag har jag tränat killarna, haft fys och smidighet, var superkul och är redan taggad till nästa pass! Dessutom åker vi till Finland på söndag också, så vi får se om jag får nåt internet där, annars får ni läsa någon annan blogg den veckan, godnatt!


Kommentarer
Postat av: birk

blogga nästa vecka också fö fan ! :D

2012-04-19 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0