hihi jag har inte haft något att göra idag vilket gör att jag bloggar mycket

Tjolahopsan, haha det var ett klurigt ord. Hur som helst så har jag dödstråkigt, eller inte döds, men väldigt tråkigt. Så jag gick ut för att ta kort med stativ och självutlösare och jag kan bara säga att jag inte ska bli fotograf.. Hihi, men just nu så sitter jag i mitt nystädade rum, ska snart hjälpa mamma med maten eftersom jag är så snäll och sen kanske måla naglarna? Jaja, säg till om ni kommer på nåt för mig att göra! Puss!



och ja jag vet att det ser ut som att jag har världens fake-smile på typ alla bilder jag tar men jag ser ut så när jag ler, ganska störande jag vet men men, sånt man får leva med, så smiiiiiiiile :D

Kommentarer
Postat av: anton gunnarsson

du kan ju hjälpa mig och pcka men du hade fullt upp hela dagen sa du till mig ?? ;o

2012-04-05 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0