just nu

Haha jag har upptäckt att jag har jättesvårt att blogga på datorn (som jag alltså gör nu..) eftersom datan inte har "rättstavning" som iphonen har, haha snacka om att jag är beroende av just den funktionen.. Men men hur som helst så ska jag lägga upp bilder på vad jag köpte igår, hihi.
Dessutom ska jag till gränby med mamma och handla mat, och efter det ska jag hem och hitta någon att springa med, ikväll kommer farmor och Garry också, så det blir ingen fotboll för mig ikväll. Nej nu har ni läst igenom mycket onödigt, här kommer bilderna:


shorts från bikbok, 149:-
stickad tröja från monki, 350:-

spetslinne från monki, 150:-
stickat linne från urban outfitters, 139:-
amour-linne från bikbok, 129:-
bh från gina tricot, 149:-

Tycker att jag gjorde en del "kap", och vi hade riktigt kul, skulle leta efter Urban Outfitters genom karta i telefonen, Frida spillde ut hela colan på McDonalds, vi gick lite vilse men vad gör det? Vi hade roligt! Nu ska jag äta frukost och sen bege mig in till gränby med min mothaaaaaa.
Dessutom ser jag ut såhär idag, den stickade tröjan från Monki och stretschiga jeans, ska fixa bättre bilder senare om jag har tid, men den här bjuder jag på, håret står ju lite hur som helst, but that´s me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0