svar på frågestunden

Ska svara på frågorna nu, men tänker bara svara på frågor där jag vet vilka som skrev de, så om man skrev en fråga men skrev att någon annan skrev den så tänker jag inte svara på den.

Birk:
hej! vad är ditt favorit pålägg på mackan?
Svar:
Haha, ja det kan man undra. Men tror att det är skinka eller leverpastej, haha..

sofia, josefine o frida:
Välj mellan...
Äta en hel ost eller ett glas okokta ägg?
Raka av håret eller aldrig noppa ögonbrynen?
Aldrig sporta mer eller springa naken genom uppehållsrummet?
Bajsa framför Anton eller att han bajsar framför dig?
Äta två maskar eller kliva på en orm?
Inte få ducha på en månad eller inte bajsa på en månad?
Inte raka dig under armarna eller benen på en månad?
Pussa nån random på stan eller slå nån i huvet med en stol? (Måste va STENhårt)
Kyssa din morfar eller bada neck framför hela 9B?

Tack o Hej
Svar:
oj, här blev det svårt...
1. inget igentligen men det måste nog bli ett glas okokta ägg.. blääää..
2. jag skulle nog välja att aldrig noppa ögonbrynen, man kan ju raka ;)
3. oj, den här var svår... skulle nog springa naken genom uppehållsrummet, haha..
4. det där tänker jag inte välja på... HAHA.
5. äta två maskar, mums!
6. skulle nog välja att inte bajsa...
7. om det var vinter skulle jag välja benen, men annars vet jag inte..
8. oj, jag tycker inte om att göra illa andra och så har jag pojkvän, så kan inte välja..
9. oj, skulle nog välja morfar..

Birk:
Vad ska du göra under påsklovet? :)
Svar:
Jag har varit med kompisar och vart i stugan med familjen och Anton, ungefär så.

Erica:
Favorit outfiten?
Vem är bäst i damernas innebandy lag? Vem är finast där?
Favoritfärg?
Svar:
Det kommer nog bli mina nya jeansshorts från bikbok och något linne till det, och självklart låga converse eller ballerinaskor!
Oj, alla bra på olika saker men jag tycker Frida Viklund är grym forward, massa snygga mål och tycker nog att Jessica Söderberg är vassast på backen! Sen finns det massvis med andra som är grymma i deras lag!
Den som är finaste är nog Malin eller Julia!
Min favoritfärg varierar lite från dag till dag, men just nu är det nog blå!

Anonym:
Vilket gymnasium och inriktning har du valt? :)
Svar:
Jag har valt John Bauer, Sam - Idrott & Ledarskap.

Anonym:
Har du en penis?
Svar:
Vem vet...

hej:
göra under påsklovet då ?
Svar:
Står ovan...

anonym :) :
jättefin blogg!
Lite frågoor
* bästa vännerna är....?
* vilka bloggar läser du? Icckeee kändisar räknas
* är du nöjd med din klass?
* vad är du mest nöjd över med ditt utseende?
* fotboll eller innebandy?
* om du fick välja någon du skulle vara för en dag vem skulle du välja? Varför? Och vad skulle du göra?
Haha kom inte på så mycket men lite frågor blev det iallafall.
Kram på dig fina du!
Svar:
Tack så hemskt mycket, snälla du!
1. Oj, har många bra kompisar men de jag umgås och pratar mest med är nog Anton, Olivia och Ellinor.
2. Oj, läser ganska många.. Kenza, Kissie, Miixx, Fridas, Ellinors, med mera, med mera..
3. Jag var otroligt missnöjd i början, men nu är den riktigt skön! Så mycket interna skämt och galet härlig humor!
4. Oj, den var svår.. Men det måste nog vara ögonen!
5. Innebandy, ingen tvekan!
6. Oj, skulle nog vilja va en kille.. Någon kändiskille kanske och typ göra saker som killar gör.. HAHA..
Kraaaaaam!

Det var nog frågorna, nu ska jag fixa mig... Puss!


Kommentarer
Postat av: anton gunnarsson

emma på sista frågan kan jag svara för dig , emma hade wankat hela dagarna ;) eller vad tror du birk ??

2012-04-09 @ 17:14:35
Postat av: Birk

Hon hade wankat söööööööönder !!!! :D

2012-04-11 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0