11/1 - kärlek till braskamin

Sitter just nu i vardagsrummet hemma hos mig med brakaminen tänd i bakgrunden, myyys! Dessutom står det en kopp varm choklad med marschmallows framför mig! Inte bra alls, men måste få unna mig ibland! Ikväll ska jag kolla på killarnas match och imorgon ska jag och Olivia till mig och får se vad vi hittar på! Idag har jag varit i skolan, första gången i år.. Efter det tog jag bussen in till stan för att gå till tandläkaren, tänderna var bra och nu sitter jag här! Nu ska jag klä mig lite varmare och sedan bege mig mot sporthallen och en timme, ha det bra!♥


känner att jag börjar ta en hel del egobilder nu för tiden.. dags att lägga upp bilder på annat snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0