12/1 - upptagen tjej

Igår var jag ju och kollade på killarnas match! De vann med 11-3 tror jag, kul match att kolla på eftersom det var mycket mål och östhammarkillarna hade lite smådamp.. Men men, jag om någon ska väl inte klaga.. Idag är det skola som vanligt, superschoolträning efter det, Olivia och jag drar till mig och sen ska jag sovaaaaaa! Ska köra en liten planering här så ni får se vad jag ska göra i veckan!

fredag - Skola, träning, sova hos Ellinor!

lördag - Stan på morgonen, tjejmiddag hos Olivia, Ellinor sover hos mig (ev. fler?)

söndag - Vakna upp med Ellinor, chilla på dagen och springa.

Förresten så kommer jag få iphone om någon vecka, ska verkligen försöka få upp mer bilder då och mobilblogga mer! Men ha en bra dag, puussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0