första gången man vaknade innan klockan!

men jag ligger hur som helst och funderar på vad dagen kommer bjuda på, samt vad jag ska ha på mig. det är skola idag och efter den SKA jag ut och springa, eftersom jag åt så himla mycket tårta, godis, korv, choklad m.m. igår... sen måste jag träna inför superschool också. sen gör jag nog tidig kväll och vaknar upp lika pigg imorgon. nu ska jag dock ta igen lite missad tid eftersom jag skrev ett inlägg i torsdags och sen inte har bloggat. fredag: hade skola, innebandyträning och efter den drog jag till lövstalöt för att umgås med Olivia och Ellinor. vi åt mat, snackade och snackade ännu mer. mamma och pappa kom och hämtade mig vid tio, så jag var hemma ungefär tio över tio, somnade halv elva eftersom jag hade tidig samling dagen efter! lördag: hade första samlingen 9.10 och den matchen var i mitt lag och vi vann med 7-3 tror jag mot Tierp, vilket var en otroligt skön vinst och som också leder oss till slutspel. därefter stannade vi kvar i hallen ett tag och åkte hem för att äta senare. sen hade jag, Sofia och Wilma ytterligare en match med damerna mot gottsunda som vi vann med 5-4, tack och lov! jag drog hem och duschade och Anton sov hos mig. söndag: vaknade upp med Anton, lika härligt som alltid, och drog till hallen vid kvart i tolv för att va innebandyledare åt spelare i alla åldrar. för er som inte vet vad BBK-dagen är orkar jag tyvärr inte förklara... hihi, men mitt lag kom till semi och var hur duktiga som helst! stolt! efter det drog vi till min moster eftersom hennes sambo fyllde år. åt sushi och tårta och var hemma till 9, somnade 10 och nu är jag pigg! och nu ska jag gå upp, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0