tänker tillbaka i tiden = bildbomb

Sitter nu i köket med datan i knät och kollar igenom lite gamla bilder. Tänkte ladda upp en del, lite saker jag saknar och så, hihi. Men idag har jag haft träning och efter det så kom jag hem, åt banan och inget mer direkt. Här kommer bilder:


armhävningstävling mellan mig och lilla kusinen

var i stugan med mina tjejer, tog båten ut till en ö och grillade korv (som ni ser på bilden så hade vi enorm otur med vädret de dagarna vi va där, men förhoppningsvis gör vi ett andra försök i år!?)


snygga emmy i bussen påväg till gothiaaaaaa.


kim, sofia och josefine utanför ullevi där gothiainvigningen skulle äga rum.

jag och sofia utanför ullevi.

jag, sofia och johanna hade lagom kul med en heliumballong, bilden säger allt!

jag och anton hemma hos farmor och bakar pepparkakor.

liten egobild på mig på planet till langawi från kuala lumpur.

tomten och hans nissar på jet-ski i malaysia.

jag och olivia hemma hos mig innan avslutningen i åttan.

hela fotbollslaget (dock inte alla är med på bilden) på gothiainvigningen, MÄKTIGT!

jag, sofia, olivia och frida käkar middag på Tacobar.

coolaste moppen nånsin, på stranden i rayong.

jag och lilla kusinen robin tar en svängom på langawi på julaftonskvällen.

jag och kusinen olivia i en tuck-tuck hem till hotellet i Hua Hin på nyårsafton.

olivia och henrik (som antaligen inte kommer gilla att jag la upp den här bilden) på åland i somras.

fr. vänster: frida, josefine, olivia, sofia och jag innan niornas bal.

josefine och olivia på olivias brygga, när vi igentligen skulle tältat där men det slutade med att fler människor kom dit och vi gjorde omdet till en så kallad dygning, fan va roligt vi hade!

Nu har jag inte tid att ladda upp fler bilder eftersom jag ska fixa mig inför sängen och sen få en god natts sömn! Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

TA BORT UNDERVATTENSBILDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-21 @ 09:02:02
Postat av: SOFIA

EMMSAN!!!! ALLA ÄR FULA MEN UBDERVATTENSBILDEN.. SERIÖST!?!?!?!?!?!?!?!?! DET ÄR TASKIGT!!!!! PÅ RIKTIGT!!!!!

2012-03-21 @ 09:05:56
Postat av: SOFIA

NEJ MEN OKEJ OM DU VILL HA HÄMD SÅ VISST!!!!!

2012-03-21 @ 09:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0