tröttheten själv

ligger nu i sängen nyvaken, eller knappt vaken alls.. idag börjar jag dagen med syslöjd, taggad! och sen har jag lektioner till fyra, med ungefär 3 timmar spanska.. fast all spanskaundervisning kommer gå åt eftersom vi ska börja filma sakerna vi ska redovisa. efter skolan ska jag och Angelica, min trogna springkompis, ut och springa 1.5 km på tid och sen öva 200m stafett. känner att jag har blivit så hurtig på sistone, duktigt Emma! nej, nu ska jag upp ur sängen i jakt på frukost. just ja, dessa klänningar nedan tänkte jag ha på balen, alltså en av de, så berätta vad ni tycker! och vet ni någon hemsida med söta bandeuklänningar i härliga färger och eventuellt transparant tyg över som dessa så får ni mer än gärna höra av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0