varm oboy sitter fint i magen just nu

Första dagen på länge utan plugg! OMG.

Drog till stan med Anton efter skolan som sagt, gick på stan fram till halv 7, Anton kom hem tomhänt medans jag kom hem med en hel del grejer, som av en händelse.. Men efter stan så drog jag hem och käkade, tog ett bad, tvättade ansiktet och ska bli en tidig kväll för mig ikväll. Mina inköp blev en brun tubhalsduk, tunna joggingleggings, vit bustier, ansiktsgel och bytte bikinin. Skulle igentligen köpt rakblad också men då sa kortet ifrån, pinsamt värre.. Men hur som helst så ska jag borsta tänderna nu och somna snart. Ha en bra kväll, puss!


tog lite bilder från diverse sidor eftersom jag är för lat för att själv ta kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0