fan, dö

Har tappat gnistan tror jag, ser det negativa istället för att fokusera på det positiva och allt känns allmänt segt. Men det kanske det ska göra nu på slutet.. Igår så kom jag hem från skolan, där jag gjorde ett nationellt prov i spanska som jag bara skrattade åt eftersom det var så svårt, och drog sedan in till stan för att träna mina härlig grabbar. Fick skynda mig hem för att träna innebandy och sen kom jag hem vid halv 9, då jag kollade på greys anatomy, så jäklans braaaaaaaa! Nu idag så ska jag gå i skolan och efter det ska jag hem och laga mat och träna fotboll på kvällen. Men därimellan är det fritt och då ska jag kanske plocka upp på mitt rum eller nåt i den stilen om jag inte har någon att umgås med! Nu ska jag fixa klart mig, för jag börjar klockan 8 idag med ett muntligt nationellt prov i matematik, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0