godmorgon mina kära

Som ni märker är mitt humör bättre nu, och jag har legat vaken i min säng ett tag nu i brist på annat. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska iaf rensa ur två lådor i garderoben och kanske bokhyllan, ska man lyxa till med en dammsugning också kanske? Det återstår att se.. Men jag ska hur som helst börja dagen med en bra frukost och sen får vi se vad jag orkar med. Ikväll drar vår familj till Olivia för att käka och kanske planera lite mer om vår resa till Egypten i höst (wihoooo)! Dessutom vill jag träna idag men får inte, hur kan det vara så att när man inte får, då vill man och när man får då vill man inte? Livets mysterium ungefär, nej nu ska jag ta mig upp ur sängen och hoppas på solsken utanför mitt fönster, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0