home alone

Är ensam hemma eftersom resten av familjen är i stugan. Igår så vaknade jag upp hos Olivia och gick ut och gick med henne och Sofia. Sen kom Olivia till mig och vi käkade middag. Efter det drog vi till Anton och Ivar och det slutade med att alla somnade där. Vaknade upp hos de i morse och då begav vi oss till stan. Hittade en svart basic cardigan och ilägg till skor, och självklart började jag blöda näsblod inne på hm.. Vi lunchade på cupido och drog hem, så nu är jag hemma och ska snart till Olivia för att käka middag där och sen drar vi till Anton och Ivar för att kolla på skräckfilm med de och tvillingarna Jonsson. Myyyyyyyyskväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0